+48 729 978 514 Jesteśmy dostępni: 9-19

Rowery

(124)
  1. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 7 499,00 zł

    Reaction Pro ma elegancki wygląd dzięki gładkiemu spawaniu rury czołowej i złącz rury podsiodłowej. Ma też gwintowany suport i wewnętrzne prowadzenie kabli, co zapewnia długotrwałą bezawaryjność i ułatwia serwisowanie. Dodatkowo charakteryzuje się płaskim mocowaniem tarczy hamulcowej, połączonym z mocowaniem podpórki oraz zintegrowanymi punktami mocowania błotników i bagażnika ACID. Uaktualniona geometria obejmuje obniżenie górnej rury i zwężającą się rurę czołową, co zapewnia pewniejsze prowadzenie, kable biegną wewnątrz ramy, co ogranicza potrzebę serwisowania, a także jest dużo miejsca na szerokie, przyczepne i wygodne opony 2,25 cala. Wraz ze wzrostem twoich umiejętności możesz też zainstalować zdalnie opuszczaną sztycę.

    DOBRY ROWER TO TAKI, KTÓREGO NAWET NIE DOSTRZEGASZ PODCZAS JAZDY, MOGĄC ZAMIAST TEGO SKUPIĆ SIĘ NA SZLAKU. TWORZĄC REACTION PRO ZADBALIŚMY O KONSTRUKCJĘ I GEOMETRIĘ RAMY, ABY ZAPEWNIĆ ZNAKOMITE PROWADZENIE. ZAMONTOWALIŚMY TEŻ NIEZAWODNE KOMPONENTY – TAKIE JAK LEGENDARNA PRZEKŁADNIA XT 1X12 SHIMANO I HYDRAULICZNE HAMULCE TARCZOWE – DZIĘKI CZEMU MOŻESZ SKONCENTROWAĆ SIĘ NA JEŹDZIE.

    Kiedy usiedliśmy, aby zaprojektować Reaction Pro, chcieliśmy idealnego połączenia funkcjonalności, niezawodności i wydajności. Zaczęliśmy więc od przekładni Shimano XT 1x12, ponieważ oferuje ona ogromny zasięg biegów i niezrównaną precyzję. Dodaliśmy hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT, które zapewniają doskonałe hamowanie w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od tego, czy jesteś w górach, czy przedzierasz się przez miasto. Na koniec dobraliśmy widelec pneumatyczny RockShox Judy Silver, ponieważ łączy w sobie łatwą regulację i zdalną blokadę z gładką amortyzacją. To pełen pakiet.

    14" / 27.5 / XS

    16" / 27.5 / S

    18" / 29 / M

    20" / 29 / L

    22" / 29 / XL

  2. Rozmiar ramy
    Już od 6 999,00 zł

    Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator Manitou Markhor Comp Air, napęd Shimano SLX/Deore 1x12, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Nie ograniczaj się z Meridą Big.Nine Limited! 

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine Limited to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Wzorowany na nich jest również mostek z kątem -17 stopni, który pozytywnie wpływa na efektywność pedałowania oraz kontrolę nad rowerem. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z grupą Shimano SLX/Deore 1 x 12 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator Manitou Markhor Comp Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Gamma Pro 1X MegaExo 32, 12-rzędowa kaseta Shimano Deore 10-51
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  3. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 6 499,00 zł

    Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator Manitou Markhor Comp Air, napęd Shimano Deore 2 x 11, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Przyspiesz z Meridą Big.Nine 500 Lite!

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 500 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Od kilku lat 500 Lite święci triumfy w swoim segmencie, jest też świetnie oceniany przez media. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z grupą Shimano Deore 2 x 11 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator Manitou Markhor Comp Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore Shadow+, korba Shimano Deore 36-26, 11-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  4. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 6 419,00 zł

    Acid ma elegancki wygląd dzięki gładkiemu spawaniu rury czołowej i złącz rury podsiodłowej. Ma też gwintowany suport i wewnętrzne prowadzenie kabli, co zapewnia długotrwałą bezawaryjność i ułatwia serwisowanie. Dodatkowo charakteryzuje się płaskim mocowaniem tarczy hamulcowej, połączonym z mocowaniem podpórki oraz zintegrowanymi punktami mocowania błotników i bagażnika ACID. Uaktualniona geometria obejmuje obniżenie górnej rury i zwężającą się rurę czołową, co zapewnia pewniejsze prowadzenie, kable biegną wewnątrz ramy, co ogranicza potrzebę serwisowania, a także jest dużo miejsca na szerokie, przyczepne i wygodne opony 2,1 cala. Poszerzyliśmy też zakres systemu SizeSplit, więc bez względu na wzrost znajdziesz dla siebie idealny rozmiar. Wraz ze wzrostem twoich umiejętności możesz też zainstalować zdalnie opuszczaną sztycę.

    TWÓJ ROWER POWINIEN Z TOBĄ WSPÓŁPRACOWAĆ, A NIE STANOWIĆ ZAWADĘ. DLATEGO WYBRALIŚMY SZEROKOZAKRESOWĄ I PRECYZYJNĄ PRZEKŁADNIĘ SRAM EAGLE 1X12 – DZIĘKI CZEMU ODPOWIEDNI BIEG ZAWSZE ZNAJDUJE SIĘ W ZASIĘGU DŁONI. DZIĘKI RAMIE PRZYSTOSOWANEJ DO ZDALNIE OPUSZCZANEJ SZTYCY I ŚWIETNEMU DOBOROWI WYPOSAŻENIA, JEST GOTOWY DO DZIAŁANIA.

    Czas ponownie ocenić, jaki jest szczyt możliwości hardtaila. Pozwól nam przedstawić Acid: przekładnia Sram Eagle 1x12 ma zasięg i wydajność, których potrzebujesz na eskapady w terenie. Dodaliśmy amortyzowany pneumatycznie widelec RockShox, umożliwiający łatwą regulację skoku, ze zdalną blokadą. Następnie wybraliśmy opony 2,1 cala dla wygody i przyczepności oraz hydrauliczne hamulce tarczowe, dzięki czemu zawsze zapanujesz nad sytuacją. Wszystko to dopasowaliśmy do eleganckiej, kompatybilnej ze zdalnie opuszczaną sztycą ramy SizeSplit Acid. Brakuje tylko ... Ciebie.

    14" / 27.5 / XS

    16" / 27.5 / S

    18" / 29 / M

    20" / 29 / L

    22" / 29 / XL

  5. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 6 299,00 zł

    Utytułowany rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma lekką i sztywną aluminiową ramę z komfortową geometrią, wiele mocowań, karbonowy widelec, osprzęt Shimano Sora, koła Merida Comp SL i 12-mm sztywne osie. Uwolnij wyobraźnię z Meridą Silex 200! 

    Silex to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, zdobywca niezliczonych nagród, zwycięzca wielu testów. Ma geometrię inspirowaną MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek dają zwinne i pewne prowadzenie. Silex 200 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może to być Twój rower na wyprawy, do dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy i karbonowy widelec. Precyzyjne prowadzenie to zasługa stożkowej główki ramy, a suport Press-Fit FSA PF86 da efektywny transfer mocy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci napęd Shimano Sora. Możesz polegać także na lekkich i mocnych kołach Merida Comp SL, 12-mm sztywnych osiach, komponentach Merida czy oponach Maxxis Rambler. Dzięki mechanicznym hamulcom tarczowym Promax w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania. Możesz dokupić torby na ramę Sileksa, pod siodło i na widelec. W Sileksie 200 założysz opony do szerokości 700 x 42C (700 x 35C z błotnikiem) albo 42-mm w kołach 650B. Rower do bikepackingu i do trenowania, na szosę, w teren i różne nawierzchnie, jeden do wszystkiego. Z Sileksem każda droga będzie Twoja!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o komfortowej geometrii
    • W pełni karbonowy widelec
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
    • Przerzutka Shimano Sora, korba FSA Omega 48-32, 9-rzędowa kaseta Shimano CS-HG200 11-32
    • Suport Press-Fit FSA PF86 dla świetnego transferu mocy
    • Koła Merida Comp SL i 12-mm sztywne osie
    • Mechaniczne hamulce tarczowe Promax DSK-330R
    • Opony Maxxis Rambler 700 x 38C, prześwit dla opon 42 mm (koła 650B albo 700C)
    ROZMIAR RAMY WZROST
    XS < 167 cm
    S 165 - 177 cm
    M 173 - 185 cm
    L 181 - 192 cm
    XL > 188 cm
  6. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 5 899,00 zł

    Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air, napęd Shimano Deore 2 x 10, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 300 Lite!

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. To świetna propozycja m.in. jako niezawodny rower MTB ze świetną ramą i ewentualną możliwością rozbudowy go w przyszłości. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację powietrzny widelec SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm z blokadą na kierownicy. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie ze sprawdzoną grupą Shimano Deore 2 x 10 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz Deore Shadow, korba Shimano Deore 36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  7. Rozmiar ramy
    Już od 5 499,00 zł

    Poczuj najlepsze wrażenia z jazdy na rowerze. Dzięki najnowocześniejszym technologiom i materiałom, wyścigowym komponentom i geometrii będziesz szybszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wybierz między super zaawansowanymi lekkimi kompozytami węglowymi i wytrzymałymi stopami aluminium, mając pewność najlepszych osiągów peletonu i sprawdzonej w wyścigach geometrii. Zwiększ swoją wydajność. KELLYS SOOT 50 

    L 182-195 CM

    M 172-186 CM

    S 160-175 CM

  8. Rozmiar ramy
    Już od 5 399,00 zł

    Wszechstronny rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NCX D-RL Coil, napęd Shimano Deore/XT, koła 700c, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Rozkręć się z Meridą Crossway 500! 

    Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 500 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore/XT 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-RL 63 mm, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive II z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności na drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 500 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!

    • Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wewnętrzne prowadzenie przewodów
    • Amortyzator SR Suntour NCX D-RL Coil 63 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz XT Shadow, korba FSA Alfa Drive 48-36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano HG500 11-34
    • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400
    • Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive II dla szybkiej i komfortowej jazdy
    • Koła Merida Comp TK i sztyca Merida Comp CC
    • Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
  9. Rozmiar ramy
    Już od 4 899,00 zł

    Komfortowy damski rower trekkingowy z mocną ramą. Ma napęd Shimano 3 x 10 XT/Deore, amortyzowany widelec, hydr. hamulce tarczowe Shimano i bogate wyposażenie, które sprawdzi się na co dzień i na wyprawie. Poczuj jakość Meridy Freeway 9700 Lady Disc! 

    Ruszaj ku przygodzie i przygotuj się na codzienne wyzwania! Na długich wyprawach, szybkich przejażdżkach czy w drodze do pracy możesz polegać na Meridzie Freeway. To niezwykle wszechstronny rower trekkingowy. Ma mocną i sztywną aluminiową ramę, której geometria jest odpowiednia nie tylko na długie dystanse, dając szybkość, efektywność i wygodę. Dzięki obniżonemu przekrokowi łatwo wsiądziesz na rower i zejdziesz z niego. Zarówno podczas długich wypraw, jak i codziennych dojazdów do pracy możesz polegać na bogatym wyposażeniu roweru gwarantującym wygodną jazdę. Zapewniają ją m.in. wysokiej klasy przedni amortyzator SR Suntour z blokadą na kierownicy, amortyzowana sztyca, ergonomiczna kierownica z regulowanym wspornikiem, a także szerokie opony CST z wkładką antyprzebiciową czy wygodne siodełko. Merida Freeway 9700 Lady Disc ma mocny bagażnik pod sakwy, stopkę, pełne błotniki, osłonę łańcucha i oświetlenie zasilane dynamem w piaście. Szeroki zakres przełożeń to zasługa świetnego napędu Shimano z 10-biegową grupą XT, który pozwoli Ci na jazdę nawet w trudnym terenie. Bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zapewnią Ci hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano AMT410, możesz polegać również na mocnych kołach Mach1. Szukasz roweru turystycznego, który poradzi sobie także na Twoich codziennych trasach? Znakomicie wyposażona Merida Freeway 9700 Lady Disc sprawdzi się doskonale, przekonaj się o tym!

    • Mocna aluminiowa rama o komfortowej geometrii i niskim przekroku
    • Napęd Shimano 3 x 10 z tylną przerzutką Shimano XT i korbą Shimano Deore
    • Amortyzowany widelec SR Suntour NEX z blokadą na kierownicy
    • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano AMT410
    • Amortyzowana sztyca i regulowany mostek
    • Mocne koła Mach1 28”
    • Ergonomiczna aluminiowa kierownica, wygodne siodełko, mocny bagażnik, błotniki SKS, stopka, osłona łańcucha
    • Oświetlenie AXA przód/tył na dynamo w piaście
    • Opony CST 700 x 40C z wkładką antyprzebiciową
  10. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 799,00 zł

    Im lżejszy rower, tym lepiej się na nim jeździ. Temu służą podwójnie cieniowane, aluminiowe rury Nature, które zmniejszają wagę bez poświęcania wytrzymałości. Prześwit dla opon o szerokości do 50 mm pozwala na bardziej komfortową jazdę, a zwężająca się rura czołowa zapewnia precyzyjne sterowanie. Elegancki bagażnik i punkty mocowania błotnika oraz gładkie, spawane w technologii Smooth Welding rury uzupełniają atrakcyjny wygląd ramy i ułatwiają jej dostosowanie do bieżących potrzeb. Masz też gwarancję, że tak jak w przypadku naszych innych ram, Nature przeszedł wszystkie rygorystyczne wewnętrzne testy bezpieczeństwa. Będzie Ci długo służył.

    WIEMY, ŻE SERCEM ROWERU JEST JEGO RAMA. DLATEGO NATURE PRO JEST LEKKI, WYTRZYMAŁY – PRZECHODZI WSZYSTKIE NASZE RYGORYSTYCZNE WEWNĘTRZNE TESTY BEZPIECZEŃSTWA – I WYGODNY. WRAZ Z AMORTYZOWANYM WIDELCEM I MOCNYMI HYDRAULICZNYMI HAMULCAMI TARCZOWYMI, TO WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY RUSZYĆ PRZED SIEBIE I POSZERZYĆ SWOJE HORYZONTY. GDZIE CIĘ ZABIERZE TYM RAZEM?

    Jeśli podoba Ci się pomysł eksploracji poza utartymi szlakami, Nature Pro będzie dla ciebie jak znalazł. Szerokozakresowe, płynne przełożenie Shimano 3x10 - z niezawodną przerzutką tylną XT - zapewniają odpowiedni bieg w każdej sytuacji. Widelec amortyzowany Suntour i płynnie toczące się opony Schwalbe zapewniają komfort kilometr za kilometrem. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano umożliwiają natomiast bezpieczne hamowanie w dowolnych warunkach. To wszystko, czego potrzebujesz i nic, co byłoby zbędne.

    46 cm / XS 50 cm / S 54 cm / M 58 cm / L 62 cm / XL
  11. Rozmiar ramy
    Już od 4 749,00 zł

    Przede wszystkim rower gravelowy TABOU Gravo ma geometrię ramy, która daje bardziej wyprostowaną pozycję w czasie jazdy. Jest ona dodatkowo wzmocniona w stosunku do klasycznego roweru szosowego, dzięki czemu posiada większą odporność na wstrząsy. Oczywiście mimo to nadal zachowuje dość niską wagę, co wpływa na swobodę i szybkość jazdy. Dwuchwytna kierownica typu „baranek” umożliwia ponadto zmianę pozycji z pochylonej, czyli typowo sportowej, na bardziej rekreacyjną. Inne cechy roweru gravelowego TABOU Gravo to większy rozstaw kół w rozmiarze 28 cali z szerszym ogumieniem i głębszym bieżnikiem, a także sztywny widelec, mechaniczne hamulce tarczowe czy pedały wyposażone w noski. TABOU Gravo to rower szosowy i przełajowy w jednym, który zapewnia świetną kontrolę jazdy dla rowerzystów stroniących od monotonii.

    Jeśli marzysz o nowoczesnej i szybkiej szosówce, której wytrzymałość i konstrukcja pozwolą Ci równocześnie na dynamiczną jazdę przełajową po drogach szutrowych i nieutwardzonych – z pewnością zainteresuje Cię gravelowy rower szosowy TABOU Gravo.

    • – Dwuchwytna kierownica typu „baranek”
    • – Szersze opony z grubszym bieżnikiem
    • – Sztywny widelec
    • – Pedały wyposażone w noski
    • – Hamulce tarczowe mechaniczne
  12. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 699,00 zł

    Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR LOR Air, napęd Shimano Deore 2x10, koła 29” Merida Comp CC, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ciesz się jazdą z Big.Ninem 300! 

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 2 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR LOR. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 300 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS o komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator SR Suntour XCR LOR Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz Deore Shadow, korba Shimano Deore 36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC