+48 729 978 514 Jesteśmy dostępni: 9-19

Rowery Męskie

(48)
  1. Rozmiar ramy
    Już od 6 999,00 zł

    Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator Manitou Markhor Comp Air, napęd Shimano SLX/Deore 1x12, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Nie ograniczaj się z Meridą Big.Nine Limited! 

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine Limited to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Wzorowany na nich jest również mostek z kątem -17 stopni, który pozytywnie wpływa na efektywność pedałowania oraz kontrolę nad rowerem. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z grupą Shimano SLX/Deore 1 x 12 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator Manitou Markhor Comp Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Gamma Pro 1X MegaExo 32, 12-rzędowa kaseta Shimano Deore 10-51
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  2. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 6 299,00 zł

    Utytułowany rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma lekką i sztywną aluminiową ramę z komfortową geometrią, wiele mocowań, karbonowy widelec, osprzęt Shimano Sora, koła Merida Comp SL i 12-mm sztywne osie. Uwolnij wyobraźnię z Meridą Silex 200! 

    Silex to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, zdobywca niezliczonych nagród, zwycięzca wielu testów. Ma geometrię inspirowaną MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek dają zwinne i pewne prowadzenie. Silex 200 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może to być Twój rower na wyprawy, do dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy i karbonowy widelec. Precyzyjne prowadzenie to zasługa stożkowej główki ramy, a suport Press-Fit FSA PF86 da efektywny transfer mocy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci napęd Shimano Sora. Możesz polegać także na lekkich i mocnych kołach Merida Comp SL, 12-mm sztywnych osiach, komponentach Merida czy oponach Maxxis Rambler. Dzięki mechanicznym hamulcom tarczowym Promax w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania. Możesz dokupić torby na ramę Sileksa, pod siodło i na widelec. W Sileksie 200 założysz opony do szerokości 700 x 42C (700 x 35C z błotnikiem) albo 42-mm w kołach 650B. Rower do bikepackingu i do trenowania, na szosę, w teren i różne nawierzchnie, jeden do wszystkiego. Z Sileksem każda droga będzie Twoja!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o komfortowej geometrii
    • W pełni karbonowy widelec
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
    • Przerzutka Shimano Sora, korba FSA Omega 48-32, 9-rzędowa kaseta Shimano CS-HG200 11-32
    • Suport Press-Fit FSA PF86 dla świetnego transferu mocy
    • Koła Merida Comp SL i 12-mm sztywne osie
    • Mechaniczne hamulce tarczowe Promax DSK-330R
    • Opony Maxxis Rambler 700 x 38C, prześwit dla opon 42 mm (koła 650B albo 700C)
    ROZMIAR RAMY WZROST
    XS < 167 cm
    S 165 - 177 cm
    M 173 - 185 cm
    L 181 - 192 cm
    XL > 188 cm
  3. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 5 899,00 zł

    Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air, napęd Shimano Deore 2 x 10, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 300 Lite!

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. To świetna propozycja m.in. jako niezawodny rower MTB ze świetną ramą i ewentualną możliwością rozbudowy go w przyszłości. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację powietrzny widelec SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm z blokadą na kierownicy. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie ze sprawdzoną grupą Shimano Deore 2 x 10 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz Deore Shadow, korba Shimano Deore 36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  4. Rozmiar ramy
    Już od 5 499,00 zł

    Poczuj najlepsze wrażenia z jazdy na rowerze. Dzięki najnowocześniejszym technologiom i materiałom, wyścigowym komponentom i geometrii będziesz szybszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wybierz między super zaawansowanymi lekkimi kompozytami węglowymi i wytrzymałymi stopami aluminium, mając pewność najlepszych osiągów peletonu i sprawdzonej w wyścigach geometrii. Zwiększ swoją wydajność. KELLYS SOOT 50 

    L 182-195 CM

    M 172-186 CM

    S 160-175 CM

  5. Rozmiar ramy
    Już od 5 399,00 zł

    Wszechstronny rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NCX D-RL Coil, napęd Shimano Deore/XT, koła 700c, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Rozkręć się z Meridą Crossway 500! 

    Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 500 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore/XT 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-RL 63 mm, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive II z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności na drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 500 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!

    • Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wewnętrzne prowadzenie przewodów
    • Amortyzator SR Suntour NCX D-RL Coil 63 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz XT Shadow, korba FSA Alfa Drive 48-36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano HG500 11-34
    • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400
    • Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive II dla szybkiej i komfortowej jazdy
    • Koła Merida Comp TK i sztyca Merida Comp CC
    • Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
  6. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 699,00 zł

    Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR LOR Air, napęd Shimano Deore 2x10, koła 29” Merida Comp CC, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ciesz się jazdą z Big.Ninem 300! 

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 2 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR LOR. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 300 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS o komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator SR Suntour XCR LOR Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz Deore Shadow, korba Shimano Deore 36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  7. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 699,00 zł

    Wszechstronny rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NCX D-LO Coil, napęd Shimano Deore, koła 700c, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ruszaj śmiało z Meridą Crossway 300! 

    Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 300 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-LO Coil 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida Comp TK, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive Excel z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności no drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 300 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!

    • Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wewnętrzne prowadzenie przewodów
    • Amortyzator SR Suntour NCX-D LO Coil 63 mm
    • Przerzutka Shimano Deore, korba FSA Alfa Drive 48-36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano HG500 11-34
    • Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive Excel dla szybkiej i komfortowej jazdy
    • Koła Merida Comp TK i amortyzowana sztyca Merida TK
    • Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
  8. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 199,00 zł

    Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR LOR Air, napęd Shimano 2 x 9, koła 29” Merida Comp CC, można do niego przymocować błotniki, bagażnik i stopkę. Ciesz się jazdą z Big.Ninem 100! 

  9. Rozmiar ramy
    Już od 4 199,00 zł

    Nowy rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma mocną aluminiową ramę z wygodną geometrią, mocowania dla błotników i bagażnika, napęd Shimano Sora 2×9, 12-mm sztywne osie. Odkrywaj nowe trasy z rowerem M_Bike GRV 100!

    Nadjeżdża nowy rower gravelowy – M_Bike GRV 100! Nie ograniczaj z nim swojej wyobraźni i poczuj wolność na wielu trasach. Pomoże w tym lekka aluminiowa rama z cieniowanymi rurami. Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy, precyzyjne prowadzenie to zasługa stożkowej główki ramy. Rama ma otwory montażowe dla pełnych błotników i bagażnika, które możesz wykorzystać zarówno na bikepackingowych wyprawach, w jeździe z sakwami, podczas dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Możesz polegać na napędzie roweru, połączeniu grupy Shimano Sora 2 x 9 z kompaktową korbą Prowheel z zębatkami 48-32, który daje szeroki zakres przełożeń. Pewną jazdę na różnych nawierzchniach umożliwią Ci mocne koła Mach1 i 12-mm sztywne osie, a także opony CST Pika 700 x 38C. W tym gravelu zmieścisz opony o szerokości 40 mm, a jeśli chcesz dostosować go do trudniejszych tras, możesz założyć w nim koła 650B i agresywniejsze opony. Bezpieczeństwo w każdych warunkach zapewnią Ci hamulce tarczowe Tektro. M_Bike GRV 100 to rower na wyprawy i treningi, na szosę, w teren i różne nawierzchnie. Pokonaj z nim rutynę!

  10. Rozmiar ramy
    Już od 3 999,00 zł

    Przede wszystkim rower gravelowy TABOU Gravo ma geometrię ramy, która daje bardziej wyprostowaną pozycję w czasie jazdy. Jest ona dodatkowo wzmocniona w stosunku do klasycznego roweru szosowego, dzięki czemu posiada większą odporność na wstrząsy. Oczywiście mimo to nadal zachowuje dość niską wagę, co wpływa na swobodę i szybkość jazdy. Dwuchwytna kierownica typu „baranek” umożliwia ponadto zmianę pozycji z pochylonej, czyli typowo sportowej, na bardziej rekreacyjną. Inne cechy roweru gravelowego TABOU Gravo to większy rozstaw kół w rozmiarze 28 cali z szerszym ogumieniem i głębszym bieżnikiem, a także sztywny widelec, mechaniczne hamulce tarczowe czy pedały wyposażone w noski. TABOU Gravo to rower szosowy i przełajowy w jednym, który zapewnia świetną kontrolę jazdy dla rowerzystów stroniących od monotonii.

    Jeśli marzysz o nowoczesnej i szybkiej szosówce, której wytrzymałość i konstrukcja pozwolą Ci równocześnie na dynamiczną jazdę przełajową po drogach szutrowych i nieutwardzonych – z pewnością zainteresuje Cię gravelowy rower szosowy TABOU Gravo.

    • – Dwuchwytna kierownica typu „baranek”
    • – Szersze opony z grubszym bieżnikiem
    • – Sztywny widelec
    • – Pedały wyposażone w noski
    • – Hamulce tarczowe mechaniczne
  11. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 3 999,00 zł

    Wszechstronny rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NEX HLO Coil, napęd Shimano 3x9, koła 700c, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ruszaj śmiało z Meridą Crossway 100! 

    Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 100 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano 3 x 9, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NEX HLO 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida Comp TK, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive Excel z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności no drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 100 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!

    • Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wewnętrzne prowadzenie przewodów
    • Amortyzator SR Suntour NEX HLO Coil 63 mm
    • Przerzutka Shimano M370 oraz Shimano Alivio, korba Samox, 9-rzędowa kaseta Shimano HG200 11-34
    • Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive Excel dla szybkiej i komfortowej jazdy
    • Koła Merida Comp TK i amprtyzowana sztyca Merida TK
    • Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
  12. Kolor
    Rozmiar ramy

    TABOU FLOW 4.0 2021

Rowery męskie

Prezentujemy bogatą gamę najlepszych rowerów męskich. Każdego roku czołowi producenci jednośladów udoskonalają swoje produkty i poszerzają ofertę, kładąc duży nacisk na rowery męskie. Sprawdź naszą ofertę i kup wybrany męski rower – wyróżnia nas szeroka oferta, atrakcyjne ceny, fachowe doradztwo i szybka realizacja zamówienia. Zamów rower męski 28 cali albo inny – w razie wątpliwości służymy pomocą podczas wyboru.

Dobry rower męski, czyli dopasowany do Ciebie

W naszym sklepie znajdziesz m.in. rowery Merida, Kellys, Cube i wielu innych firm. Poza marką ważne są parametry roweru, waga, jego przeznaczenie i rodzaj – najpopularniejsze są męskie rowery górskie MTB, trekkingowe i crossowe.

Dla jednych panów wygodny rower męski to lekka i zwinna szosówka do jazdy wyścigowej po utwardzonej podróży, dla drugich uniwersalny rower MTB, a dla innych rower męski z masywnymi oponami i dużymi kołami.

Tanie rowery męskie – propozycje na każdą kieszeń

Zobacz nowe rowery męskie dostępne w naszym sklepie – służymy fachową radą podczas wyboru modelu i praktycznych akcesoriów. Zapewniamy zarówno tanie rowery męskie, na każdy budżet, jak i rowery dla miłośników jazdy i profesjonalistów. U nas znajdziesz zarówno nowe rowery męskie z tegorocznych kolekcji, jak i nieużywane modele z poprzednich serii.

Rower męski – jak dobrać ramę i koła?

Rowery mają zwykle stalową lub aluminiową ramę. Część producentów proponuje też ramę tytanową ramę albo z włókna szklanego. Największą popularnością cieszą się stalowe i aluminiowe ramy, bo gwarantują płynną jazdę oraz dobry stosunek ceny do jakości.

Wybierając męski rower, zwróć uwagę także na geometrię ramy. Odnosi się ona do proporcji między długościami rur tworzących ramę. W przypadku rowerów turystycznych odległość między kołami jest większa niż w tradycyjnym rowerze, co wpływa na stabilność i komfort. Wszystko zależy od typu roweru, Twojego wzrostu i sylwetki.

Czy rower 29 cali męski to standard?

Kolejną ważna kwestią jest rozmiar kół. Jeśli nie wiesz, czy wybrać rower męski 29 cali, czy może 28 cali, nasi doradcy chętnie pomogą. Ciężar konstrukcji spoczywa właśnie na kołach. Dawniej najpopularniejsze były koła 26-calowe, ale dzisiaj za standard dla rowerów górskich i turystycznych uznaje się koła 28-calowe.

Dzisiaj nowe rowery męskie to głównie modele z kołami większymi niż 26”. W zależności od wzrostu i budowy wybierz rower 28 cali męski, 29 cali albo 26 cali – ten ostatni sprawdzi się w przypadku nastolatków.

Czym różni się rower męski od damskiego?

Rowery męskie mają dłuższą odległość od siodełka do kierownicy. Mają też węższe i dłuższe siodełko, a kierownice są szersze i nieco niższe. Rowery męskie są na ogół większe. Ramy dla mężczyzn mają inną konstrukcję. Wygodny rower męski to po prostu taki, który pasuje do Twojego ciała.

Większość producentów ma w ofercie zarówno rowery męskie i damskie, jak i unisex. Rowery damskie są zwykle mniejsze i posiadają ramę o wyjątkowej geometrii. Dolna lub górna rura jest obniżona, co ułatwia kobietom wsiadanie i zsiadanie. Wybrane modele mają też węższe kierownice, a ich konstrukcja sprawia, że panie nie obciążają ramion.

Wybierz i zamów dobry rower męski dopasowany do Ciebie i Twoich oczekiwań!