+48 729 978 514 Jesteśmy dostępni: 9-19

Rowery

(111)
  1. Rozmiar ramy
    Już od 6 999,00 zł

    Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator Manitou Markhor Comp Air, napęd Shimano SLX/Deore 1x12, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Nie ograniczaj się z Meridą Big.Nine Limited! 

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine Limited to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Wzorowany na nich jest również mostek z kątem -17 stopni, który pozytywnie wpływa na efektywność pedałowania oraz kontrolę nad rowerem. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp Air 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z grupą Shimano SLX/Deore 1 x 12 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator Manitou Markhor Comp Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano SLX Shadow+, korba Gamma Pro 1X MegaExo 32, 12-rzędowa kaseta Shimano Deore 10-51
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  2. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 6 299,00 zł

    Utytułowany rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma lekką i sztywną aluminiową ramę z komfortową geometrią, wiele mocowań, karbonowy widelec, osprzęt Shimano Sora, koła Merida Comp SL i 12-mm sztywne osie. Uwolnij wyobraźnię z Meridą Silex 200! 

    Silex to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, zdobywca niezliczonych nagród, zwycięzca wielu testów. Ma geometrię inspirowaną MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek dają zwinne i pewne prowadzenie. Silex 200 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może to być Twój rower na wyprawy, do dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy i karbonowy widelec. Precyzyjne prowadzenie to zasługa stożkowej główki ramy, a suport Press-Fit FSA PF86 da efektywny transfer mocy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci napęd Shimano Sora. Możesz polegać także na lekkich i mocnych kołach Merida Comp SL, 12-mm sztywnych osiach, komponentach Merida czy oponach Maxxis Rambler. Dzięki mechanicznym hamulcom tarczowym Promax w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania. Możesz dokupić torby na ramę Sileksa, pod siodło i na widelec. W Sileksie 200 założysz opony do szerokości 700 x 42C (700 x 35C z błotnikiem) albo 42-mm w kołach 650B. Rower do bikepackingu i do trenowania, na szosę, w teren i różne nawierzchnie, jeden do wszystkiego. Z Sileksem każda droga będzie Twoja!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o komfortowej geometrii
    • W pełni karbonowy widelec
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
    • Przerzutka Shimano Sora, korba FSA Omega 48-32, 9-rzędowa kaseta Shimano CS-HG200 11-32
    • Suport Press-Fit FSA PF86 dla świetnego transferu mocy
    • Koła Merida Comp SL i 12-mm sztywne osie
    • Mechaniczne hamulce tarczowe Promax DSK-330R
    • Opony Maxxis Rambler 700 x 38C, prześwit dla opon 42 mm (koła 650B albo 700C)
    ROZMIAR RAMY WZROST
    XS < 167 cm
    S 165 - 177 cm
    M 173 - 185 cm
    L 181 - 192 cm
    XL > 188 cm
  3. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 5 899,00 zł

    Szybki hardtail ze świetnie ocenianą lekką i sztywną aluminiową ramą o sportowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air, napęd Shimano Deore 2 x 10, koła 29” Merida Comp CC, piasty Boost. Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 300 Lite!

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. To świetna propozycja m.in. jako niezawodny rower MTB ze świetną ramą i ewentualną możliwością rozbudowy go w przyszłości. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację powietrzny widelec SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm z blokadą na kierownicy. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie ze sprawdzoną grupą Shimano Deore 2 x 10 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Tektro M275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator SR Suntour XCR32 RLR Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz Deore Shadow, korba Shimano Deore 36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Sztywne osie i piasty Shimano w standardzie Boost
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  4. Rozmiar ramy
    Już od 5 499,00 zł

    Poczuj najlepsze wrażenia z jazdy na rowerze. Dzięki najnowocześniejszym technologiom i materiałom, wyścigowym komponentom i geometrii będziesz szybszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wybierz między super zaawansowanymi lekkimi kompozytami węglowymi i wytrzymałymi stopami aluminium, mając pewność najlepszych osiągów peletonu i sprawdzonej w wyścigach geometrii. Zwiększ swoją wydajność. KELLYS SOOT 50 

    L 182-195 CM

    M 172-186 CM

    S 160-175 CM

  5. Rozmiar ramy
    Już od 5 399,00 zł

    Wszechstronny rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NCX D-RL Coil, napęd Shimano Deore/XT, koła 700c, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Rozkręć się z Meridą Crossway 500! 

    Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 500 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore/XT 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-RL 63 mm, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive II z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności na drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 500 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!

    • Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wewnętrzne prowadzenie przewodów
    • Amortyzator SR Suntour NCX D-RL Coil 63 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz XT Shadow, korba FSA Alfa Drive 48-36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano HG500 11-34
    • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400
    • Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive II dla szybkiej i komfortowej jazdy
    • Koła Merida Comp TK i sztyca Merida Comp CC
    • Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
  6. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 799,00 zł

    Im lżejszy rower, tym lepiej się na nim jeździ. Temu służą podwójnie cieniowane, aluminiowe rury Nature, które zmniejszają wagę bez poświęcania wytrzymałości. Prześwit dla opon o szerokości do 50 mm pozwala na bardziej komfortową jazdę, a zwężająca się rura czołowa zapewnia precyzyjne sterowanie. Elegancki bagażnik i punkty mocowania błotnika oraz gładkie, spawane w technologii Smooth Welding rury uzupełniają atrakcyjny wygląd ramy i ułatwiają jej dostosowanie do bieżących potrzeb. Masz też gwarancję, że tak jak w przypadku naszych innych ram, Nature przeszedł wszystkie rygorystyczne wewnętrzne testy bezpieczeństwa. Będzie Ci długo służył.

    WIEMY, ŻE SERCEM ROWERU JEST JEGO RAMA. DLATEGO NATURE PRO JEST LEKKI, WYTRZYMAŁY – PRZECHODZI WSZYSTKIE NASZE RYGORYSTYCZNE WEWNĘTRZNE TESTY BEZPIECZEŃSTWA – I WYGODNY. WRAZ Z AMORTYZOWANYM WIDELCEM I MOCNYMI HYDRAULICZNYMI HAMULCAMI TARCZOWYMI, TO WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY RUSZYĆ PRZED SIEBIE I POSZERZYĆ SWOJE HORYZONTY. GDZIE CIĘ ZABIERZE TYM RAZEM?

    Jeśli podoba Ci się pomysł eksploracji poza utartymi szlakami, Nature Pro będzie dla ciebie jak znalazł. Szerokozakresowe, płynne przełożenie Shimano 3x10 - z niezawodną przerzutką tylną XT - zapewniają odpowiedni bieg w każdej sytuacji. Widelec amortyzowany Suntour i płynnie toczące się opony Schwalbe zapewniają komfort kilometr za kilometrem. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano umożliwiają natomiast bezpieczne hamowanie w dowolnych warunkach. To wszystko, czego potrzebujesz i nic, co byłoby zbędne.

    46 cm / XS 50 cm / S 54 cm / M 58 cm / L 62 cm / XL
  7. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 699,00 zł

    Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR LOR Air, napęd Shimano Deore 2x10, koła 29” Merida Comp CC, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ciesz się jazdą z Big.Ninem 300! 

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 2 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR LOR. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 300 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS o komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator SR Suntour XCR LOR Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore oraz Deore Shadow, korba Shimano Deore 36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-42
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
  8. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 699,00 zł

    Wszechstronny rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NCX D-LO Coil, napęd Shimano Deore, koła 700c, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Ruszaj śmiało z Meridą Crossway 300! 

    Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway 300 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-LO Coil 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida Comp TK, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive Excel z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności no drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 300 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!

    • Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Wewnętrzne prowadzenie przewodów
    • Amortyzator SR Suntour NCX-D LO Coil 63 mm
    • Przerzutka Shimano Deore, korba FSA Alfa Drive 48-36-26, 10-rzędowa kaseta Shimano HG500 11-34
    • Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 700c z oponami Maxxis Overdrive Excel dla szybkiej i komfortowej jazdy
    • Koła Merida Comp TK i amortyzowana sztyca Merida TK
    • Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
  9. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 649,00 zł

    Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR LOR Air, napęd Shimano Deore 1x10, koła 29” Merida Comp CC, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Odkryj moc MTB z Big.Ninem 200! 

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 200 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, odpowiedni zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 1 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 200 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

    • Lekka i sztywna aluminiowa rama TFS o komfortowej geometrii
    • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
    • Amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm
    • Przerzutka Shimano Deore Shadow+, korba Shimano Deore 32, 10-rzędowa kaseta Shimano Deore 11-46
    • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275
    • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
    • Koła Merida Comp CC i sztyca Merida Comp CC
    • Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
  10. Kolor
    Rozmiar ramy
    Już od 4 199,00 zł

    Mocny hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour XCR LOR Air, napęd Shimano 2 x 9, koła 29” Merida Comp CC, można do niego przymocować błotniki, bagażnik i stopkę. Ciesz się jazdą z Big.Ninem 100! 

  11. Rozmiar ramy
    Już od 4 199,00 zł

    Nowy rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma mocną aluminiową ramę z wygodną geometrią, mocowania dla błotników i bagażnika, napęd Shimano Sora 2×9, 12-mm sztywne osie. Odkrywaj nowe trasy z rowerem M_Bike GRV 100!

    Nadjeżdża nowy rower gravelowy – M_Bike GRV 100! Nie ograniczaj z nim swojej wyobraźni i poczuj wolność na wielu trasach. Pomoże w tym lekka aluminiowa rama z cieniowanymi rurami. Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy, precyzyjne prowadzenie to zasługa stożkowej główki ramy. Rama ma otwory montażowe dla pełnych błotników i bagażnika, które możesz wykorzystać zarówno na bikepackingowych wyprawach, w jeździe z sakwami, podczas dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Możesz polegać na napędzie roweru, połączeniu grupy Shimano Sora 2 x 9 z kompaktową korbą Prowheel z zębatkami 48-32, który daje szeroki zakres przełożeń. Pewną jazdę na różnych nawierzchniach umożliwią Ci mocne koła Mach1 i 12-mm sztywne osie, a także opony CST Pika 700 x 38C. W tym gravelu zmieścisz opony o szerokości 40 mm, a jeśli chcesz dostosować go do trudniejszych tras, możesz założyć w nim koła 650B i agresywniejsze opony. Bezpieczeństwo w każdych warunkach zapewnią Ci hamulce tarczowe Tektro. M_Bike GRV 100 to rower na wyprawy i treningi, na szosę, w teren i różne nawierzchnie. Pokonaj z nim rutynę!

  12. Rozmiar ramy
    Już od 3 999,00 zł

    Przede wszystkim rower gravelowy TABOU Gravo ma geometrię ramy, która daje bardziej wyprostowaną pozycję w czasie jazdy. Jest ona dodatkowo wzmocniona w stosunku do klasycznego roweru szosowego, dzięki czemu posiada większą odporność na wstrząsy. Oczywiście mimo to nadal zachowuje dość niską wagę, co wpływa na swobodę i szybkość jazdy. Dwuchwytna kierownica typu „baranek” umożliwia ponadto zmianę pozycji z pochylonej, czyli typowo sportowej, na bardziej rekreacyjną. Inne cechy roweru gravelowego TABOU Gravo to większy rozstaw kół w rozmiarze 28 cali z szerszym ogumieniem i głębszym bieżnikiem, a także sztywny widelec, mechaniczne hamulce tarczowe czy pedały wyposażone w noski. TABOU Gravo to rower szosowy i przełajowy w jednym, który zapewnia świetną kontrolę jazdy dla rowerzystów stroniących od monotonii.

    Jeśli marzysz o nowoczesnej i szybkiej szosówce, której wytrzymałość i konstrukcja pozwolą Ci równocześnie na dynamiczną jazdę przełajową po drogach szutrowych i nieutwardzonych – z pewnością zainteresuje Cię gravelowy rower szosowy TABOU Gravo.

    • – Dwuchwytna kierownica typu „baranek”
    • – Szersze opony z grubszym bieżnikiem
    • – Sztywny widelec
    • – Pedały wyposażone w noski
    • – Hamulce tarczowe mechaniczne